مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 12:102016-05-27فرهنگي

راز پنهانی که عید فطر اکران می شود


«ابوزینب راز پنهان» فیلمی است که گوشه ای از مقاومت مردم لبنان در برابر اسراییلی ها را به تصویر کشیده و قرار است عید فطر اکران شود.

- ابوزینب راز پنهان فیلمی است که گوشه ای از مقاومت مردم لبنان در برابر اسراییلی ها را به تصویر کشیده و قرار است عید فطر اکران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ حدود دو سال پیش تعدادی از سینماگران ایرانی برای ساختن فیلمی به جنوب لبنان رفتند.

قرار بود مرتضی شعبانی مستندساز کشورمان تهیه کنندگی این فیلم را برعهده بگیرد، شعبانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره این اتفاق گفت: سال ها مستند می ساختم و روزی نزد سیدحسن نصرالله رفتم، وی به من گفت که چرا درباره ابوزینب فیلم نمی سازی، پس از این که نصرالله داستان ابوزینب را برایم روایت کردتصمیم گرفتیم فیلمی درباره وی بسازیم.

وی افزود: بخاطر اینکه فیلم بومی تر و باورپذیرتر شود از عوامل لبنانی برای جلو و پشت صحنه استفاده کردیم، اما به دلیل اینکه صنعت سینمای ایران قوی تر بود کارگردان این فیلم را ایرانی انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: بدلیل همین بومی بودن بازیگران بسیاری از هزینه های فیلم کمتر شد و لبنانی ها این فیلم را یکی از نزدیکترین آثار به مقاومت می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز پنهانی که عید فطر اکران می شود

راز پنهانی که عید فطر اکران می شود