مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 11:402016-05-27سياسي

تشکیل دبیرخانه مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی در استان ها


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به آسیب های اجتماعی را از برنامه های مهم خود اعلام کرد و گفت: باید مبارزه با آسیب های اجتماعی در استان ها و در بخش رفاهی ادارات کل کار و رفاه اجتماعی به گفت وگو تبدیل و برای آن اقدامات اساسی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، علی ربیعی در دومین گردهمایی آموزشی، توانمندسازی مدیران کل اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساری اظهار کرد: مبارزه با فقر و ایجاد رفاه بدون کمک استان ها انجام نمی شود و باید به این منظور در این سطح تلاش شود.

وی از آماده شدن دبیرخانه شورای عالی اشتغال در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: باید در استان ها دبیرخانه های مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی تشکیل شود.

ربیعی بر مانور حمایت از کارگران تاکید کرد و با اشاره به اینکه مزد در این دولت از تورم بیشتر است، خاطرنشان کرد: در بازرسی ها حق هیچ کارگری نباید نادیده گرفته شود.

وی اظهار کرد: باید افکار عمومی برای تقویت جایگاه تعاونی ها آماده شوند چرا که گسترش تعاونی ها به بخش اشتغال کمک فراوانی می کند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی از مدیران اجرایی این وزارت در سراسر کشور خواست تا در دولت تدبیر و امید کارایی خود را نشان دهند و گفت: دانش مدیران باید در حوزه های مختلف مانند سیاستگذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دبیرخانه مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی در استان ها

تشکیل دبیرخانه مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی در استان ها