مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 11:162016-05-27سياسي

شبکه های اجتماعی غربی، دنیا را به لجن زار تبدیل کرده است


برنامه های تبلیغاتی باید قوی باشد چرا که برنامه های شوم شبکه های فاسد و مفسد اجتماعی قوی است و 90 تا 95 درصد شبکه های اجتماعی غربی، - دنیا را به لجن زار تبدیل کرده و رمضان ماهی است که باید با تبلیغات در برابر آن ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم" به نقل از گرداب؛ آیت الله ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به حدیثی اظهار کرد: اطاعت خدا نشانه عقل و معصیت خدا نشانه جهل است؛ منفعت احکام دین به مردم برمی گردد؛ نماز برای پاکی، روزه برای تقوا و حج برای عظمت اسلام و مسلمین است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند موجودی بی نیاز است؛ اگر مفسده است به خود فرد برمی گردد و اگر اطاعت کند، پاداش دنیا و آخرت را به او می دهند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه محبوبیت در بین مردم از موارد مهم است، خاطرنشان کرد: اگر ترک اطاعت خداوند کنید، معاصی ضررهایی برای انسان دارد و غیبت، رشوه خواری و ظلم به انسان لطمه می زند، کیفر و منفوریت در جامعه را به همراه دارد.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان نزدیک است؛ رمضان، ماه پاکی، تقوا، آمرزش گناهان، رحمت و فضل پروردگار است بنابراین باید از این ماه نهایت استفاده را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی غربی، دنیا را به لجن زار تبدیل کرده است

شبکه های اجتماعی غربی، دنیا را به لجن زار تبدیل کرده است