مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 09:112016-05-27فرهنگي

فارس گزارش می دهد حمام علیقلی آقا موزه ای با قدمت صفویه در محله بیدآباد


موزه حمام علیقلی آقا به عنوان موزه ای با قدمت صفویه در محله بیدآباد مورد بازدید شهروندان قرار می گیرد؛ حمامی که در آن می توان به وضوح، زیبایی هنر و معماری ایرانی اسلامی را مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، موزه ها همواره محلی برای نمایش قدمت تاریخ هستند و بازدید از موزه های تاریخی، فرصتی است تا بیش از گذشته با قدمت و تاریخ و تمدن شهر خود آشنا شویم.

به مناسبت روز جهانی موزه و هفته موزه ها، بازدید از موزه های شهر اصفهان تا 3 خرداد به صورت رایگان انجام شد و علاقه مندان با حضور در محل موزه های زیر نظر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، از آن ها بازدید کردند.

شهر کهن اصفهان که خود دارای قدمتی چندین هزارساله و موزه های بسیار بوده، یکی از بزرگ ترین شهر موزه های ایران و جهان به شمار می رود که بناهای تاریخی بسیاری را در خود جای داده است.

اصفهان به خودی خود، ده ها و صدها موزه را شامل می شود و در این بین، حمام ها و محلات قدیمی این شهر که به تازگی تبدیل به موزه شده اند، بخشی از تاریخ مصور شهر را روایت می کنند.

* ساختار موزه حمام علیقلی آقا موزه حمام تاریخی علیقلی آقای اصفهان یکی از موزه های زیبا در این شهر به شمار می رود که دارای زیبایی و جذابیت خاصی است، این موزه حمام در یکی از محله های قدیمی اصفهان به نام بیدآباد قرار گرفته است، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد حمام علیقلی آقا موزه ای با قدمت صفویه در محله بیدآباد

فارس گزارش می دهد حمام علیقلی آقا موزه ای با قدمت صفویه در محله بیدآباد