مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 00:562016-05-26اقتصادي

مدیر آبفار عنبرآباد خبر داد واگذاری 970 فقره انشعاب آب به مشترکان روستایی عنبرآباد


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی عنبرآباد از واگذاری 970 فقره انشعاب آب به مشترکان زیر پوشش در سطح روستاهای شهرستان طی دو سال گذشته خبر داد.

- محمد مطهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: طی دو سال گذشته پروانه حفر هفت حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق در روستاهای زاخت، تل شیراز، گلدشت، شهرک شهید دهقان پور، دسک، روداب و تیغ سیاه اخذ شده است.

وی با اشاره به اجرای 3 هزار و 400 متر خطوط برق پروژه های روستایی و مطالعه تأمین آب و نقشه برداری و طراحی نقشه های اجرایی به طول 200 کیلومتر در مجتمع های آبرسانی عنوان کرد: تعویض دو باب مخزن هوایی به حجم 100 متر مکعب و احداث مخزن 300 متر مکعبی نیز انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی عنبرآباد با اشاره به خرید 55 کیلومتر انواع لوله و اجرای آن در مجتمع های آبرسانی افزود: خرید و اجرای 17 کیلومتر انواع لوله ، خرید 10 دستگاه سیلندر گاز کلر و خرید و نصب پنج دستگاه کلرزن گازی و یک دستگاه آب ژاول انجام شده است.

مطهری از واگذاری 970 فقره انشعاب آب به مشترکان زیر پوشش در سطح روستاهای شهرستان عنبرآباد طی دو سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت 350 فقره انشعاب غیرمجاز قطع شده است.

وی ادامه داد: خرید و نصب 6 باب موتورخانه فلزی، ترمیم و بازسازی چهار باب موتورخانه، احداث 480 متر مربع ساختمان بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آبفار عنبرآباد خبر داد واگذاری 970 فقره انشعاب آب به مشترکان روستایی عنبرآباد

مدیر آبفار عنبرآباد خبر داد واگذاری 970 فقره انشعاب آب به مشترکان روستایی عنبرآباد