مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 00:202016-05-26سياسي

پاک سیرتانی از سرزمین مجاهدت های خاموش


در سرزمین مجاهدت های خاموش، کردستان دلاورپرور و شهر سنندج خیابانی است به نام «برادران نمکی» که ماجرای تعقیب و گریز، اسارت و شهادت آنان جای کتابت هزار «مثنوی عشق» دارد.

- در سرزمین مجاهدت های خاموش، کردستان دلاورپرور و شهر سنندج خیابانی است به نام برادران نمکی که ماجرای تعقیب و گریز، اسارت و شهادت آنان جای کتابت هزار مثنوی عشق دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کردستان،این داستان، حکایت پاک سیرتانی است که در پرتو دین و تربیت قرآنی در خانواده ای مذهبی تربیت یافتند و در فتنه های روزگار خود، در سایه ایمان و اعتقاد به قادر متعال در جبهه ی حق ماندند و به دشمن " نه" گفتند.

آنها هرگز زندگی زیر بار ذلّت را به بهای زنده ماندن نفروختند که این استواری و پایمردی موجب کینه ی بدخواهان شد تا آنجا که این دلدادگان حقیقی بر سر پیمان ماندند و در گذر اسارت در دست عدو، جان در ره عشق داده و جاودانه شدند.

خانواده حاج شکرالله نمکی یکی از هزاران خانواده کردستانی است که در روزگاری نه چندان دور گل های باغ زندگیشان(رحمت الله، شهریار، شهرام) در حال شکفتن بودند که گروهک های مزدور استکبار این باغ با طراوت را به خزان تبدیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سیرتانی از سرزمین مجاهدت های خاموش

پاک سیرتانی از سرزمین مجاهدت های خاموش