مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 00:062016-05-26اجتماعي

دستورالعمل جامع برخورد با سد معبر در زنجان تدوین می شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه مشکلات به وجود آمده از سوی مشاغل مزاحمی که در معابر سد ایجاد می کنند، گفت: شهرداری زنجان ملزم به تهیه و تدوین دستورالعمل جامع برخورد با سد معبر شده است.

- معصومه حمزه تبار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "با بیان اینکه شهرداری باید برخورد جدی با مشاغل و افرادی که به روش های مختلف در سطح شهر و به ویژه در معابر سد معبر کرده اند اتخاذ کند، اظهار داشت: در این زمینه کمیته جمع آوری سد معبر در شهرداری زنجان باید راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه ای که با مسئولان سد معبر مناطق برگزار شد شهرداری ملزم به تهیه و تدوین دستورالعمل جامع برخورد با سد معبر شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر زنجان ابراز کرد: شهرداری باید تا دو ماه آینده دستورالعمل جامع برخورد با سد معبر را به شورا ارائه کند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با سد معبرها و مشاغل مزاحم نیاز به اقدامات فرهنگی دارد، تصریح کرد: فرهنگ سازیهای لازم از طریق اطلاع رسانی های محیطی و نصب بنر و تبلیغات در سطح شهر در حال انجام است.

حمزه تبار به مشکلات به وجود آمده برای شهروندان از طریق سد معبرها اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که روزانه به دلیل ایجاد سد معبرها مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند تردد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جامع برخورد با سد معبر در زنجان تدوین می شود

دستورالعمل جامع برخورد با سد معبر در زنجان تدوین می شود