مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 23:062016-05-26اقتصادي

رییس شورای شهر سلطانیه خبر داد حصارکشی مزار شهدا به سبک معماری گنبد سلطانیه


رییس شورای اسلامی شهر سلطانیه گفت: حصارکشی مزار شهدا به سبک معماری گنبد تاریخی سلطانیه از جمله پروژه های اجرایی شهرستان سلطانیه در سال جاری است.

- محمد حسن زمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرداری سلطانیه 32 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه این بودجه برای کارهای عمرانی و بودجه جاری شهرداری در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: 60 درصد این بودجه عمرانی و 40 درصد نیز سهم بودجه جاری شهرداری سلطانیه است.

رییس شورای شهر سلطانیه با بیان اینکه از سال قبل 11 پروژه شهرداری تکمیل نشده است که در سال جاری به اتمام خواهد رسید ادامه داد: به 11 پروژه سال گذشته شهرداری سلطانیه، 17 پروژه دیگر در سال جاری اضافه شده است که درصدد اجرا و افتتاح این پروژه ها تا پایان سال جاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 63 درصد برنامه ها و اهداف پیش بینی شده شورای شهر و شهرداری سلطانیه محقق شده است، گفت: از جمله پروژه هایی که در سال جاری به افتتاح خواهد رسید، بحث حصارکشی مزار شهدای سلطانیه به سبک گنبد تاریخی سلطانیه است.

رییس شورای شهر سلطانیه با اشاره به پروژه دروازه ورودی سلطانیه، بیان کرد: این پروژه با همکاری معاونت عمرانی استاندار زنجان و سازمان میراث فرهنگی استان و شهرداری سلطانیه با فراخوان عمومی در مرحله طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر سلطانیه خبر داد حصارکشی مزار شهدا به سبک معماری گنبد سلطانیه

رییس شورای شهر سلطانیه خبر داد حصارکشی مزار شهدا به سبک معماری گنبد سلطانیه