مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 21:112016-05-26ورزشي

فردا پیکر مادر شهیدان کریمی در قزوین تشییع می شود


پیکر مطهر مادر شهیدان محمدرضا و علی کریمی در قزوین تشییع و به خاک سپرده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، گل عنبر افتخاری مادر شهیدان محمدرضا و علی کریمی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر گرانقدر فردا جمعه 7 خرداد ماه ساعت 10 صبح در گلزار شهدای قزوین تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار والدین شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.

گفتنی است، محمدرضا کریمی، 30 خرداد 1349 در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش عباس کارگر کارخانه بود، شهید کریمی دانش آموز سوم راهنمایی و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

این شهید بزرگوار 22 فروردین 1366 در شلمچه به شهادت رسید، پیکر او مدت ها در منطقه بر جا ماند و سال 1374 پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

علی کریمی نیز دوم آذر 1339 در روستای چوبیندر از توابع شهر قزوین به دنیا آمد تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، او نیز کارگر کارخانه بود.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، 19 اردیبهشت سال 1361 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد، مزار او در گلزار شهدای شهر زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/77009/ج http://fna.

ir/PTN7VQ نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا پیکر مادر شهیدان کریمی در قزوین تشییع می شود

فردا پیکر مادر شهیدان کریمی در قزوین تشییع می شود