مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 21:002016-05-26فرهنگي

نمایشگاه عکاسان در همایش ملی کرفتو


نمایشگاه عکس کرفتو در طی روزهای 6 و 7 خردادماه در شهرستان دیواندره و سپس در شهرستان های سقز و سنندج به نمایش گذاشته خواهد شد.

- نمایشگاهی از آثار عکاسان پایگاه عکس چیلیک با عنوان کرفتو از صبح روز پنجشنبه 6 خرداد ماه جاری در محل برگزاری نخستین همایش ملی کرفتو در استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه عکس چیلیک، در این نمایشگاه تعداد 25 قطعه عکس رنگی در اندازه 40 در 60 سانتیمتر از آثار عکاسان دوستدار میراث فرهنگی که در طی دو سفر به منطقه کردستان موفق به عکاسی از دالان های داخلی و نماهای بیرونی غار تاریخی و دستکند کرفتو شدند به نمایش گذاشته می شود.

عکس های این نمایشگاه اغلب به نماهای بیرونی ، موقعیت قرارگیری این بنای عظیم، دالان های داخلی ، دستکندهای تاریخی، نمادها و نشانه ها ، لایه های آهکی، فرم ها و اشکال دیواره ها و سقف مجاری و دالان ها، ترشحات، دخمه ها و نورگیرها و .

پرداخته است .

اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه عکس کرفتو به این شرح معرفی می شوند: رضا بهادری ، مهری راست قدم، حسین عصاری آرانی ، ابراهیم باقرلو ، مریم خداوردی ، نیلوفر زارعی ، فاطمه شیخعلی میرالی ، لادن شجاع ، آمنه عبادی ، نسرین رستمی ، گلناز علیا ، محمدرضا رحیمی ، سمانه میلانلو ، فاطمه سادات حجازی ، سید ایمان میری ، شهرزاد ونکی و مهدی سروری .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکاسان در همایش ملی کرفتو

نمایشگاه عکاسان در همایش ملی کرفتو