مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 20:562016-05-26سياسي

اسدالله هادی نژاد: اردوگاه کاردرمانی شیروان به تجهیزات پیشرفته مجهز می شود


معاون مقابله باعرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: اردوگاه کاردرمانی شیروان به تجهیزات و امکانات پیشرفته مجهز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بجنورد، اسدالله هادی نژاد عصر امروز در جمع کارکنان اردوگاه کاردرمانی این شهرستان بیان داشت: اردوگاه کاردرمانی شیروان از مراکز مجهز سطح کشور به شمار می رود.

وی گفت: هرگونه امکانات و تجهیزاتی که این اردوگاه بدان نیاز داشته باشد، ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری بنا به قول هایی که وزیر کشور داده است، تأمین می کند.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با اشاره به اهتمام این ستاد برای مقابله و کشف مواد مخدر تصریح کرد: سال گذشته 618 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان عمده کشف و ضبط شده است.

وی گفت: 51 تن از این میزان مواد مخدر کشف شده در استان های کشور توسط سگ های مواد یاب شناسایی شده است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: از اولویت های مبارزه با مواد مخدر در خراسان شمالی، مقابله با مواد مخدر و درمان معتادان است.

به گفته وی، یکی از اولویت های مبارزه با مواد مخدر در داخل هم برخورد با خرده فروشان و همچنین اولویت بعدی جمع آوری معتادان از خیابان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدالله هادی نژاد: اردوگاه کاردرمانی شیروان به تجهیزات پیشرفته مجهز می شود

اسدالله هادی نژاد: اردوگاه کاردرمانی شیروان به تجهیزات پیشرفته مجهز می شود