مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 19:112016-05-26اجتماعي

گام های جدی شهرداری برای شتاب بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار شهر اردبیل


برای شتاب بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار اردبیل گام های جدی و موثری برداشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمید لطف اللهیان بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح های بزرگ راهسازی و بازگشایی معابر در محلات گلمغان و گلستان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر گام های جدی برای شتاب بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار در شهر اردبیل برداشته شده است.

وی توسعه مناطق کم برخوردار در سطح شهر اردبیل را از اولویت های مهم شهرداری برشمرد و گفت: هر منطقه ای که جزو شهر محسوب شود باید از امکانات و زیرساخت های متوازن و مناسب برخوردار باشند و هرگونه اقدامی با هدف توسعه متوازن شهر انجام شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر گام های جدی در حوزه های زیربنایی و روبنایی توسعه و عمران شهری اردبیل برداشته شده است و با بهره برداری از پروژه های در حال اجرا می توانیم شاهد تحولی اساسی در شهر اردبیل باشیم.

لطف اللهیان با اشاره به اجرای پروژه های ادامه ساخت خیابان 20 متری شهید نوتاش پشت مجتمع در حال ساخت روناک که خیابان ارس را به خیابان داروپخش متصل می کند، زیرسازی خیابان نوتاش، بهسازی و آسفالت خیابان اصلی محله گلمغان تا ابتدای جاده سردابه، احداث خیابان 20 متری شهرک گلستان، پارک سه و نیم هکتاری موسوم به غنی زادگان مابین گلستان و گلمغان بیان کرد: در زمینه تکمیل اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های جدی شهرداری برای شتاب بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار شهر اردبیل

گام های جدی شهرداری برای شتاب بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار شهر اردبیل