مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 18:352016-05-26ورزشي

تابستان دشوار انریکه و بارتومئو


با توجه به بودجه هنگفتی که بارسلونا صرف بهبود قراردادهای نیمار و سرخیو بوسکتس و همچنین افزایش حقوق لیونل مسی از 22 میلیون یورو در سال به 42 میلیون یورو خواهد کرد، - دست این تیم چندان در تابستان نمی تواند باز باشد.

بارسلونا پس از کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری، کار خود برای خرید بازیکنان جدید در نقل و انتقالات تابستانی را شروع کرده و بودجه ای 60 میلیون یورویی برای این منظور در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، احتمال بالای پیوستن دنی آلوس و خاویر ماسکرانو، 2 مدافع کلیدی بارسلونا، به یوونتوس باعث شده تا وضعیت این تیم در خط دفاعی بحرانی شود.

سایت گل می گوید که ماسکرانو و آلوس شانس خوبی برای پیوستن به یوونتوس دارند و در صورت تحقق این مساله کار برای بارسلونا می تواند دشوار شود.

با توجه به بودجه هنگفتی که بارسلونا صرف بهبود قراردادهای نیمار و سرخیو بوسکتس و همچنین افزایش حقوق لیونل مسی از 22 میلیون یورو در سال به 42 میلیون یورو خواهد کرد، دست این تیم چندان در تابستان نمی تواند باز باشد.

به این مساله اگر عدم به نتیجه رسیدن مذاکرات با شرکت هواپیمایی قطر را نیز اضافه کنیم، وضعیت بغرنج تر می شود.

تنها نکته روشن در این بین امضای قراردادی 100 میلیون یورویی در سال با شرکت نایک است که می تواند تا حدی هزینه های بارسلونا را جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان دشوار انریکه و بارتومئو

تابستان دشوار انریکه و بارتومئو