مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 17:502016-05-26سياسي

باید با دیدن رفتار و مشی یک روحانی دینداری مردم تقویت شود


عضو شورای عالی حوزه‎های علمیه گفت: آنچه که یک روحانی و عالم را با اهمیت می کند، ورع، تقوا و در کنار مردم زندگی کردن است تا مردم با دیدن رفتار و مشی او بتوانند الگو بگیرند و دینداری آنان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، آیت الله رضا استادی، در مراسم نکوداشت آیت الله سیدعلی خراسانی گفت: اولین کسی که باید از او نام برده و تجلیل شود، جد ایشان است که هم افتخار خراسان، نیشابور و هم افتخار شیعه بوده و در مشهد رضوی تملذ کرده و بعد به نجف رفته است.

وی افزود: وی از بزرگان شاگرد میرزای شیرازی بود و مدتی نیز در سامراء تحصیل و تدریس داشته و 19 سال در محضر میرازی شیرازی درس خوانده است.

استادی تأکید کرد: بزرگان گذشته را ببینیم که چطور درس می خواندند و امروز در حوزه ها چگونه درس می خوانیم؟ برخی بعد از چند سال درس خواندن، خود را بی نیاز می دانند.

عضو شورای عالی حوزه گفت: این مهم است که یک محقق بخواهد کارش درست باشد لذا نباید در آن عجله کند؛ که درباره ایشان گفته‎اند وی برای آن که یک عبارت دقیق باشد چندین روز وقت صرف کرده است.

همچنین ایشان و همکارانشان یک دوره وسایل 30 جلدی را در طول چندین سال تصحیح و تحقیق کرده اند که نشان از دقت محقق دارد؛ بنابراین برای محقق صبر و به فکر رفع مشکل بودن خیلی مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با دیدن رفتار و مشی یک روحانی دینداری مردم تقویت شود

باید با دیدن رفتار و مشی یک روحانی دینداری مردم تقویت شود