مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 15:512016-05-26سياسي

استاندار زنجان: 366 واحد صنعتی در استان زنجان غیرفعال است


استاندار زنجان با اشاره به اینکه 366 واحد صنعتی در استان زنجان غیرفعال است، گفت: برنامه ریزی شده تا 249 واحد صنعتی مجددا فعالیت خود را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، جمشید انصاری بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نشان از اهمیت موضوع توجه به اقتصاد مقاومتی دارد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور ادامه داد: به تبع آن ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان زنجان تشکیل شده است.

استاندار زنجان از برگزاری جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان زنجان خبر داد و افزود: این ستاد یک سری برنامه های عملیاتی در راستای شعار سال را در دستور کار خود دارد.

انصاری با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها اعضای این ستاد محسوب می شوند، اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی، استانداری، دستگاه های تابعه وزارت نیرو، دارایی و راه و شهرسازی از جمله این دستگاه ها است.

وی خاطرنشان کرد: سایر دستگاه ها نیز متناسب با وظایف خود یکی سری وظایف را در این ستاد انجام می دهند.

استاندار زنجان این ستاد را یک برش استانی از برش کشوری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: در این ستاد به استان ها اجازه داده شده برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: 366 واحد صنعتی در استان زنجان غیرفعال است

استاندار زنجان: 366 واحد صنعتی در استان زنجان غیرفعال است