مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 15:362016-05-26ورزشي

اهدای جام قهرمانی به موزه دفاع مقدس/ برنامه های فرهنگی فینال حذفی


جام قهرمانی جام حذفی امسال 2 عدد ساخته شده است که یکی از آن به تیم قهرمان و یکی دیگر طی مراسم ویژه ای به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"،به نقل از سایت سازمان لیگ، مراسم اهدای جام حذفی به موزه دفاع مقدس ساعت 10 صبح روز دوشنبه 10 خرداد با حضور رییس فدراسیون فوتبال ، رییس حراست وزارت ورزش ،مسئولان سازمان لیگ ، مسئولان استانی و جمعی از ورزشکاران برگزار می شود.

به ابتکار سازمان لیگ فوتبال ایران و بمنظور ارج نهاد به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس از جام حذفی امسال 2 عدد ساخته شده است که یکی از آن به تیم قهرمان و یکی دیگر طی مراسم ویژه ای به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا می شود.

در این مراسم علاوه بر اهدای جام ، نمونه مدال قهرمانی، پیراهن ها و بازوبند های امضا شده کاپیتان های تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران وکارت های زرد - قرمز امضا شده داوران به این موزه اهدا خواهد شد.

همچنین برنامه زمان بندی مراسم میثاق ورزشکاران با شهدا و رونمایی از کاپ قهرمانی جام حذفی در شلمچه و در روز شنبه هشتم خردادماه به شرح زیر است: 1 تلاوت قرآن کریم قاری عبدالله علی بیگی 04/17-17 2 سرود جمهوری اسلامی ایران گروه موزیک نیروی دریایی ارتش 08/17-04/17 3 خیرمقدم مجری و اعلام برنامه حمیدرضا احمدی 10/17-08/17 4 سخنرانی توسط مسئولین 25/17-10/17 5 اجرای ویژه برنامه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جام قهرمانی به موزه دفاع مقدس/ برنامه های فرهنگی فینال حذفی

اهدای جام قهرمانی به موزه دفاع مقدس/ برنامه های فرهنگی فینال حذفی