مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 15:302016-05-26اجتماعي

خاطره"خباز" از معجزه مدرسه سازی


استاندار سمنان با ذکر خاطره ای خواندنی از دوران خدمت خود در آموزش و پرورش در فاصله بین سال های 69 تا 70، گفت: بی تردید خداوند نتیجه اعمال خیرخواهانه بندگانش را هم در دنیا و هم در آخرت بی پاسخ نگذاشته و پاداش اعمال خیر خالصانه را به بهترین نحو ممکن، - خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه سمنان، محمدرضا خباز در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان با تمجید از تلاش های نوع دوستانه خیرین مدرسه ساز از این عمل نیکو به عنوان باقیات و صالحات یاد و اظهار کرد: حدود سال 1369 به عنوان رییس آموزش و پرورش منطقه احمدآباد مشهد خدمت می کردم و در آنجا بود که با چشم و قلب خود، نتیجه اعمال خیر خیرین و خصوصا خیرین مدرسه ساز را با همه وجود احساس کردم.

وی با بیان اینکه یک روز با یک خانم پزشک که در اثر یک حادثه ویلچرنشین شده بود و از قضا شوهر و دو فرزندش هم پزشک بودند، ملاقات کردم، افزود: این خانم پزشک که دکتر صابریان نام داشت گفت در اثر یک تصادف ویلچرنشین شده و شرایط جسمی وی و آسیب ناشی از این تصادف به گونه ای بوده که باید مابقی عمر خود را با ویلچر بگذراند.

خباز ادامه داد: این خانم پزشک علاوه بر شدت آسیب های وارده و فروررفتن قفسه سینه به علت حساسیت بالا به مسکن ها و برخی مواد دارویی و سیلان خونی، نمی توانست عمل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره"خباز" از معجزه مدرسه سازی

خاطره"خباز" از معجزه مدرسه سازی