مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 15:062016-05-26فرهنگي

فعالیت تابستانی انجمن خوشنویسان آرادان آغاز شد


سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان از آغاز فعالیت تابستانی انجمن خوشنویسان این شهرستان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محسن فدایی باش اظهار داشت: انجمن خوشنویسان شهرستان آرادان با نزدیک شدن به ایام تابستان و تعطیلات مدارس و با هدف ارائه آموزش های لازم و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان، برنامه هایی را تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه کلاس های این انجمن ویژه برادران و خواهران است، اظهار داشت: کلاس های این انجمن، سه روز در هفته و در روزهای زوج شنبه، دوشنبه و چهارشنبه عصرها از ساعت 17 تا 19 برپا می شود.

فدایی باش گفت: کلاس های خوشنویسی در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، تحریری و کتابت و در تمام رده های سنی برگزار می شود.

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به انجمن خوشنویسان این شهرستان مراجعه کنند یا با شماره تلفن های 02334546036، 09035423969 و 091243244, 5 تماس بگیرند.

وی یادآور شد: انجمن خوشنویسان شهرستان آرادان دارای 20 نفر عضو است و استادان این انجمن دارای مدارک خوشنویسی ممتاز و فوق ممتاز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تابستانی انجمن خوشنویسان آرادان آغاز شد

فعالیت تابستانی انجمن خوشنویسان آرادان آغاز شد