مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 13:512016-05-26سياسي

با حضور آیت الله استادی کتاب جشن نامه استاد سیدعلی خراسانی رونمایی شد


کتاب جشن نامه استاد سیدعلی خراسانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی و آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم آیین نکوداشت حجت الاسلام سید علی خراسانی پیش از ظهر امروز در سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم (ع) با حضور جمعی از عالمان و بزرگان حوزه برگزار شد.

در این مراسم آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام مهدی مهریزی دبیر آیین نکوداشت حجت الاسلام سید علی خراسانی و حجت الاسلام محمدعلی مهدوی راد استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پیرامون مقام علمی و خدمات حجت الاسلام علی خراسانی پرداختند.

در پایان این مراسم جمعی از پژوهشگران موسسه آل البیت با اهدای تندیس از زحمات این عالم تجلیل کردند و از دو جلد کتاب جشن نامه استاد سیدعلی خراسانی نیز با حضور آیت الله استادی رونمایی شد.

استاد سیدعلی خراسانی متولد شهر نجف است که پس از سفر به کاظمین، به تحصیل در مقطع ابتدایی و متوسطه پرداخت و برای دریافت علوم دینی از محضر اساتیدی مانند آیات مدرس افغانی، کلانتر، محمدهادی معرفت، بهادلی، باقری اصفهانی و محمدباقر صدر بهره گرفت.

در منشورات مؤسسه آل البیت لاحیاء التراث مانند ذکری الشیعه شهید اول در چهار جلد، فقه الرضا منسوب به امام رضا(ع) در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور آیت الله استادی کتاب جشن نامه استاد سیدعلی خراسانی رونمایی شد

با حضور آیت الله استادی کتاب جشن نامه استاد سیدعلی خراسانی رونمایی شد