مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 12:402016-05-26حوادث

دستگیری سرگرد تقلبی فتا در اینستاگرام


با تلاش ماموران پلیس فتای استان فارس فردی که با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام در کنار تصاویر دروغین از خودش، اقدام به کلاهبرداری و هتک حیثیت چهار خانم جوان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، رییس پلیس فتای استان فارس گفت: خانم جوان 23 ساله با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مدعی شد فردی ناشناس با به دست آوردن عکس های شخصی وی و انتشار آن به همراه مطالب کذب در چند وبلاگ، باعث هتک حیثیت وی شده و پس از آن نیز با تهدید وی موجبات مزاحمت برای او و خانواده اش را به وجود آورده است.

سرهنگ سیدموسی حسینی خاطرنشان کرد: این دختر جوان در اظهارات خود بیان کرد که از سال 1391 و از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی که خود را جوان 26 ساله معرفی کرد آشنا شدم که این ارتباط ادامه پیدا کرد تا اینکه این فرد در گذر زمان و با توجه به ارسال عکس های دروغین از خود اعتمادم را جلب کرد و من نیز شروع به ارسال عکس های شخصی خودم برای وی کردم.

وی افزود: پس از چندی آن فرد خود را یکی از نخبه های کشوری در امر رایانه و مامور پلیس فتا معرفی کرده بود و با توجه به مهندسی اجتماعی قوی و صحبت های جالب وی، این دختر جوان را شیفته خود کرده به طوری که هرآنچه را که به بهانه های مختلف از او درخواست می کرده اعم از عکس و فیلم های خانوادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرگرد تقلبی فتا در اینستاگرام

دستگیری سرگرد تقلبی فتا در اینستاگرام