مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 05:262016-05-26سياسي

نعل وارونه به اقتصاد مقاومتی


بعد از آنکه در شهریور ماه سال 89 برای اولین بار مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در اجتماع کارآفرینان از «اقتصاد مقاومتی» به عنوان راه حل اصلی و اساسی مقابله با فشار تحریم های اقتصادی غرب یاد کردند.

- بعد از آنکه در شهریور ماه سال 89 برای اولین بار مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در اجتماع کارآفرینان از اقتصاد مقاومتی به عنوان راه حل اصلی و اساسی مقابله با فشار تحریم های اقتصادی غرب یاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، بعد از آنکه در شهریور ماه سال 89 برای اولین بار مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در اجتماع کارآفرینان از اقتصاد مقاومتی به عنوان راه حل اصلی و اساسی مقابله با فشار تحریم های اقتصادی غرب یاد کردند، اقتصاد مقاومتی به یکی از مهم ترین کلیدواژه های بیانات معظم له تبدیل شد و سرانجام به دلیل کم کاری مشهود دستگاه های اجرایی و توقف در میدان نظریه پردازی، در سال 95 نیز شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به عنوان شعار سال فراروی مسئولان کشور قرار گرفت.

از 30 بهمن ماه سال 92 (در ماه های آغازین کار دولت یازدهم) که سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به دولت ابلاغ شد و بلافاصله دولت در اقدامی نمادین، نسبت به تشکیل کارگروهی برای نظارت بر این سیاست ها اقدام نمود، هیچ گونه اقدام منسجم و قابل توجهی در این خصوص دیده نشده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعل وارونه به اقتصاد مقاومتی

نعل وارونه به اقتصاد مقاومتی