مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 05:162016-05-26سياسي

ظلم به بورسیه ها چگونه جبران می شود؟


موضوع بورسیه های تحصیلی که در دولت قبل به تعدادی از دانشجویان ممتاز، نخبه و گزینش شده اعطا شد، به مسئله ای جنجالی و سیاسی در سه سال قبل تبدیل شده است.

- فرآیند اعطای بورسیه های تحصیلی در مقاطع مختلف در تمام ادوار و دولت های گذشته مسبوق به سابقه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، موضوع بورسیه های تحصیلی که در دولت قبل به تعدادی از دانشجویان ممتاز، نخبه و گزینش شده اعطا شد، به مسئله ای جنجالی و سیاسی در سه سال قبل تبدیل شده است.

فرآیند اعطای بورسیه های تحصیلی در مقاطع مختلف در تمام ادوار و دولت های گذشته مسبوق به سابقه بوده است و بر اساس دستورالعمل اعطای بورس تحصیلی، دانشجویان نخبه و حائز شرایط در این فرآیند پذیرفته شده و مشمول مقررات بورسیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده اند؛ چرا که این اقدام از حیث کادرسازی برای دانشگاه ها و پرورش هیئت علمی، جذب عناصر نخبه و هدایت ایشان به سمت تحصیلات تکمیلی و تخصصی، سیاست نخبه پروری و پروراندن استعدادهای جوان، موضوعی کاملا پذیرفته شده و حکیمانه بوده و هست.

بدیهی است اقدام دولت قبلی در شناسایی، جذب و پرورش تعدادی از بهترین و متعهدترین جوانان دانشگاهی از سراسر کشور که دارای روحیه انقلابی و ولایی نیز بوده اند، در همین راستا بوده و سرمایه گذاری روی آنها، شاید راهبردی ترین، دوراندیشانه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلم به بورسیه ها چگونه جبران می شود؟

ظلم به بورسیه ها چگونه جبران می شود؟