مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 05:062016-05-26اجتماعي

دوره "تحکیم سواد" در استان مرکزی برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: دوره های آموزشی تدوین کرده ایم که افراد بی سواد با ثبت نام در این کلاس ها پس از گذراندن دوره سوادآموزی که شامل پایه های اول تا سوم هست دریک دوره تحکیم سواد شرکت می کنند.

- شهریار فولادوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به معضل بی سوادی اظهار داشت: اینطور نیست که فکر کنید یک مجموعه آماده ای وجود دارد و تنها ایجاد بستر به منظور حضور آنها در کلاس های آموزشی مشکل را حل می کند چرا که شما با افرادی روبرو هستید که تحت هیچ شرایطی حاضر به شرکت در کلاس ها نیستند.

وی افزود: بنابراین عدم رغبت افراد بی سواد برای حضور در کلاس های آموزشی و بحث مهاجرت از جمله عواملی هستند که وجود آنها ممکن است سبب شود که جریان بی سوادی ادامه یافته و همچنان دایره بی سوادی باز بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: این موضوع نیاز به همت همگانی دارد تا در حل مشکل بی سوادی موفق شویم به همین منظور تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از انواع روش های اغنایی و ایجابی در صدد حل این معضل باشیم.

فولادوند بیان داشت: در این راستا کمک افراد تاثیرگذار، نهادهای موثر، ائمه جمعه، تشکل های مردمی، صدا وسیما و دیگر نهادها را بکار گرفته ایم و در مواقع لازم نیز با صحبت حضوری تلاش می کنیم تا ایجاد انگیزه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره "تحکیم سواد" در استان مرکزی برگزار می شود

دوره "تحکیم سواد" در استان مرکزی برگزار می شود