مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 04:562016-05-26سياسي

آرای منتخبان مستقل در انتخاب رییس مجلس دهم بسیار اثرگذار است


منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرای منتخبان مستقل در انتخاب رییس مجلس دهم بسیار اثرگذار است، گفت: انتظار مردم تغییر در ریاست مجلس است.

- جلال میرزایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام"، اظهار داشت: جامعه به تغییر رای داده و آنچه که انتظار دارند این است که در ریاست مجلس دهم نیز تغییر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هدف مجلس باید قانونگذاری و نظارت دقیق بر وزارتخانه ها و استان ها باشد، افزود: اگر نظارت به درستی و البته هدفمند نباشد به طور قطع به هدف خود نمی رسیم.

منتخب مردم ایلام، شیروان چرداول، مهران، ایوان، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به جلساتی که در روزهای گذشته داشته ایم و اینکه رفتارهای نمایندگان و منتخبان مردم را دیده ام احتمال می دهم که لاریجانی بیش از 100 رای اصولگرایان را به دست آورد و عارف نیز 120 تا 130 رای اصلاح طلبان را برای انتخاب ریاست مجلس دهم از آن خود کند.

وی گفت: آنچه که در این میان بر انتخاب رییس جدید مجلس دهم اثر گذار است آرای منتخبان و نمایندگان مستقل است که 45 تا 55 رای دارند و این نمایندگان می توانند با آرای خود در انتخاب رییس جدید مجلس دهم اثرگذار باشند.

میرزایی خاطرنشان کرد: مجلس دهم نباید مانند گذشته مشغول قانونگذاری شود و نظارت را فراموش کند و اگر مجلس دهم نیز این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای منتخبان مستقل در انتخاب رییس مجلس دهم بسیار اثرگذار است

آرای منتخبان مستقل در انتخاب رییس مجلس دهم بسیار اثرگذار است