مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 03:102016-05-25سياسي

توقع ایجاد یک میلیون شغل درسال منطقی نیست


یک مقام مسئول کارگری ابراز امیدورای کرد: با برداشته شدن تحریم ها و همراهی مجلس دهم با دولت، زمینه ایجاد اشتغال پایدار در سال های آینده فراهم شود.

- داوود امیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به یک سال باقی مانده از عمر دولت یازدهم توقع ایجاد یک میلیون شغل در سال غیرمنطقی است.

لذا امیدواریم مجلس آینده با تعامل خوبی که با دولت یازدهم برقرار خواهد کرد در جهت فراهم کردن بستر اشتغال پایدار در کشور گام بردارد.

وی با اشاره به نقش کاریابی ها در حل معضل بیکاری خاطرنشان کرد: وجود مراکز کاریابی از آن جهت که آمار بیکاران و کارجویان رصد شده و میزان تقاضاهای کار به ثبت رسیده و مورد ارزیابی قرار می گیرد اهمیت دارد چرا که بر اساس این آمارها و داده ها می توان در مواقع لزوم و برای بیکاران و شاغلان برنامه ریزی کرد.

رییس کانون شورای اسلامی کار خراسان شمالی ادامه داد: البته اگر توقع تعریفی که از مراکز کاریابی داریم ایجاد بازار کار و رونق اشتغال باشد در ظرفیت های تعریف شده آنها چنین چیزی نیست.

به اعتقاد امیری قبل از آنکه از کاریابی ها توقع ایجاد شغل داشته باشیم باید زیرساخت های اشتغال و رشد سرمایه گذاری در کشور فراهم و موانع پیش رو از میان برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقع ایجاد یک میلیون شغل درسال منطقی نیست

توقع ایجاد یک میلیون شغل درسال منطقی نیست