مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 01:112016-05-25اقتصادي

کشف پرونده های بالای 100 میلیون ریالی قاچاق در هرمزگان 80 درصد افزایش یافت


فرمانده انتظامی هرمزگان از تقویت گلوگاه ها و رده های مبارزه با قاچاق کالا در استان خبرداد و گفت: کشف پرونده های بالای 100 میلیون ریالی قاچاق در هرمزگان 80 درصد افزایش داشته است.

- سردار عزیر ملکی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس" با اشاره به تاکید فرماندهی ناجا بر ضرورت برخورد با دانه درشت ها و سرشاخه های قاچاق کالا در هرمزگان اظهار داشت: در سال جاری با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه برخورد با قاچاق سازمان یافته و پرونده های بالای 100 میلیون ریال توفیقاتی را نیز به دست آورده ایم.

وی در ادامه بیان داشت: در طول دوماهه سال جاری، کشف پرونده های بالای 100 میلیون ریال قاچاق کالا در استان بیش از 80 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه تقویت گلوگاه ها و رده های مبارزه با قاچاق را از اقدامات ویژه ناجا در راستای مبارزه با ورود قاچاق کالا به کشور اعلام کرد و افزود: امیدواریم در سال 95 با تحکم و مقابله با قاچاق کالا زمینه عملیاتی شدن شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را در کشور فراهم سازیم.

سردار ملکی قاچاق کالا را یکی از مهم ترین عوامل تهدید کننده اقتصاد داخلی و ملی دانست و صریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا، مواد مخدر و جرائم در اولویت برنامه های سال 95 نیروی انتظامی استان هرمزگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده های بالای 100 میلیون ریالی قاچاق در هرمزگان 80 درصد افزایش یافت

کشف پرونده های بالای 100 میلیون ریالی قاچاق در هرمزگان 80 درصد افزایش یافت