مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 22:102016-05-25سياسي

دادستانی تهران راهکارهای جدیدی برای پیشگیری از جرم داشته است


دادستان عمومی و انقلاب تهران با تأکید بر نقش مدعی ­العموم در پیشگیری از وقوع جرم، بر اهتمام دادستانی تهران نسبت به تقویت این نقش تصریح و اعلام کرد: - دادستانی تهران در سال جاری برنامه­ ها و راهکارهای جدیدی را برای امر پیشگیری از وقوع جرم در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران با قضات ناحیه­ ی 25 دادسرای عمومی و انقلاب تهران (امور سرپرستی)، امروز چهارشنبه، پنجم خرداد در محل سالن اجتماعات این ناحیه دادسرا برگزار شد و جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران، نقش دادستان را در چهار حوزه مختلف تشریح کرد.

وی با تأکید بر نقش مدعی ­العموم در پیشگیری از وقوع جرم، بر اهتمام دادستانی تهران نسبت به تقویت این نقش تصریح و اظهار کرد: دادستانی تهران در سال جاری برنامه­ ها و راهکارهای جدیدی را برای امر پیشگیری از وقوع جرم در پیش گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران مقابله با جرایم را نقش دوم دادستان برشمرد و با تأکید بر این وظیفه ­ی ذاتی مدعی العموم، به جدیت دادستانی در برخورد و مقابله با جرایم و مبارزه با مجرمان و مفسدان تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی تهران راهکارهای جدیدی برای پیشگیری از جرم داشته است

دادستانی تهران راهکارهای جدیدی برای پیشگیری از جرم داشته است