مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 21:152016-05-25اقتصادي

تکیه به صادرات پرسود صنایع دستی؛ با گذر از هفتخوان اما و اگر


رییس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری: ایران، چین و هند در تولید و توزیع صنایع دستی جزء سه قدرت برتر دنیا هستند.

- تکیه به صادرات پرسود صنایع دستی؛ با گذر از هفتخوان اما و اگر " رییس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری: ایران، چین و هند در تولید و توزیع صنایع دستی جزء سه قدرت برتر دنیا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، عصر امروز بیست و ششمین صنایع دستی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور، رحمانی موحد معاونت گردشگری سازمان، بهرام نامور مطلق معاون صنایع دستی کشور در مصلای تهران برگزار شد.

در این مراسم سلطانی فر در جمع خبرنگاران در خصوص بازار مشترک ایران و چین گفت: ما با چین در زمینه های مختلفی به خصوص در زمینه صنایع دستی کارهای مشترک داریم.

وی گفت: صنایع دستی کیفیت های مختلف دارد که بر اساس آن بازارهای متفاوتی وجود دارد و ما فکر می کنیم امسال با توجه به وضعیت خاصی که در کشور داریم و اینکه بسیاری از رشته ها و هنرمندان ما به سمت تولید صنایع دستی ارزشمند بروند.

معاون صنایع دستی افزود: ما با بررسی هایی که کردیم و باتوجه به اینکه چین از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع دستی در کل جهان است چنانچه روی صنایع دستی در رشته های مختلفی همچون معرقکاری، ملیله کاری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه به صادرات پرسود صنایع دستی؛ با گذر از هفتخوان اما و اگر

تکیه به صادرات پرسود صنایع دستی؛ با گذر از هفتخوان اما و اگر