مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 18:412016-05-25حوادث

امداد رسانی استاندار آذربایجان شرقی به مصدومان تصادف در مسیر اهر ـ بیلوردی


استاندار آذربایجان شرقی در بازگشت از سفر کاری خود به هوراند با مشاهده تصادف در مسیر، برای امدادرسانی به کمک مصدومان حادثه شتافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از تبریز، ظهر امروز طی سفر شهرستانی استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان هوراند، در هنگام بازگشت در مسیر اهر ـ بیلوردی، سانحه ای جاده ای و برخورد خودرو آردی با کمپرسی در مسیر حرکت استاندار رخ داده بود که جبارزاده به همراه معاون عمرانی، به محض مشاهده صحنه حادثه طبق وظیفه شرعی و انسانی خود تا رسیدن نیروهای امدادی سریعا برای امدادرسانی به کمک مصدومان حادثه شتافته و اقدامات لازم را در خصوص کمک های امدادی برای نجات حادثه دیدگان انجام دادند.

اسماعیل جبار زاده استاندار آذربایجان شرقی با رسیدن نیروی های اورژانس همچنان برای یاری به مصدومان در صحنه تصادف حضور داشته و به مصدومان این تصادف یاری رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی، این حادثه ظهر امروز پنج خردادماه در جاده تبریز اهر، حوالی شیخ رجب روی داد که برخورد خودروی سواری پژو و تریلی منجر به مرگ یک پسر 10 ساله و مصدوم شدن 5 نفر دیگر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی استاندار آذربایجان شرقی به مصدومان تصادف در مسیر اهر ـ بیلوردی

امداد رسانی استاندار آذربایجان شرقی به مصدومان تصادف در مسیر اهر ـ بیلوردی