مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 18:112016-05-25اقتصادي

بیش از 161 هزار تن کالا در قالب تجارت چمدانی از گمرک آستارا صادر شد


مدیرکل گمرک آستارا از رشد 11 درصدی درآمد عمومی گمرک آستارا در دو ماهه نخست سال 95 خبر داد و گفت: 161 هزار و 717 تن کالا به ارزش 908 هزار دلار در قالب تجارت چمدانی از طریق گمرک آستارا به جمهوری آذربایجان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رسول امیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه درآمد عمومی اداره کل گمرک آستارا در دو ماهه سال 95 به ارزش 61 میلیارد و 173 میلیون ریال بود اظهار داشت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش 11 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک آستارا با اشاره به بخش صادرات کالاهای غیرنفتی تصریح کرد: در فروردین و اردیبهشت امسال 64 هزار تن کالا به ارزش 28 میلیون دلار از از طریق گمرک آستارا به کشورهای جمهوری آذربایجان، گرجستان و روسیه صادر شد.

امیدی عمده کالاهای صادره را محصولات کشاورزی، مواد غذایی، سیمان، گچ، شوینده ها، محصولات شیمیایی، پارچه، صنایع دستی، فرش و موکت، البسه، کیف و کفش، مصالح ساختمانی و پلاستیکی، محصولات معدنی و فلزی عنوان کرد.

مدیرکل گمرک آستارا با بیان اینکه 31 هزار تن کالا به ارزش 12 میلیون دلار از مبدا گمرک آستارا از کشورهای روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان وارد کشور شده است، اعلام کرد: مواد شیمیایی، چوب، آهن آلات و ماشین آلات و لوازم برقی از جمله کالاهای وارداتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 161 هزار تن کالا در قالب تجارت چمدانی از گمرک آستارا صادر شد

بیش از 161 هزار تن کالا در قالب تجارت چمدانی از گمرک آستارا صادر شد