مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 18:112016-05-25سياسي

فعالان مدنی و سیاسی افغانستان افشا کردند مدیران خیالی در وزارت بهداشت افغانستان


برخی فعالان مدنی و سیاسی افغانستان با انتشار گزارشی از افشای مدیران خیالی در وزارت بهداشت پرده برداشته و اعلام کردند که کارمندان ارشد این وزارت بر اساس روابط شخصی و واسطه گری استخدام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، شبکه نهاد های مدنی و فعالان سیاسی افغانستان امروز (چهارشنبه) با شرکت در نشست خبری فساد اداری؛ عامل اصلی ناکارآیی دولت گزارشِ را منتشر کردند که نشان دهنده فسادهای گسترده در وزارت بهداشت این کشور است.

بر اساس این گزارش، همانند، وجود مدارس خیالی در وزارت آموزش و پرورش ، مدیران خیالی در وزارت بهداشت نیز وجود دارد.

مدیران خیالی در وزارت بهداشت یک و نیم ساله شد مجتبی پیکان عضو شبکه نهاد های مدنی و فعالان سیاسی افغانستان، گفت: اگر دولت در امر مبارزه با فساد اقدامات جدی نکند، فعالان مدنی و سیاسی به افشاگری های خود ادامه می دهد.

پیکان از وجود فساد گسترده در وزارت بهداشت افغانستان ابراز نگرانی کرد و افزود: بیش از یک و نیم سال است که مدیران خیالی به نام رییس سیستم اطلاعات بهداشتی و ارزیابی در وزارت بهداشت ایجاد شده است.

این عضو شبکه نهاد های مدنی و فعالان سیاسی افغانستان، اظهار داشت: با توجه به وجود مدیران خیالی، شخصی که کارمند سابق موسسه GIA بود، به عنوان رییس رییس سیستم اطلاعات بهداشتی و ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان مدنی و سیاسی افغانستان افشا کردند مدیران خیالی در وزارت بهداشت افغانستان

فعالان مدنی و سیاسی افغانستان افشا کردند مدیران خیالی در وزارت بهداشت افغانستان