مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 18:062016-05-25سياسي

مناظرات دانشجویی استعدادهای شاخص دانشجویی را کشف و ارتقا می بخشد


مدیرکل فرهنگی دانشگاه ارومیه گفت: تجربه موفق مناظرات دانشجویی که از سوی جهاد دانشگاهی آغاز شده در حال تبدیل به جریان اثربخش فرهنگی است که باید استمرار داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام کریم جباری ظهر امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذربایجان غربی اظهار داشت: اگر در مناظرات دانشجویی رعایت آداب و اخلاق بحث و گفت و گو و اصول نقد و مناظره به یک خصلت رایج فرهنگ اجتماعی تبدیل شود می تواند با ایجاد شور و نشاط در نقد و مطالعه و تحقیق و گفت و گوهای علمی نقش مهمی در توسعه فرهنگی دانشگاه ها و بلکه در فضای عمومی جامعه و کشور ایفا کند.

وی افزود: مناظرات دانشجویی که به همت جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی دانشگاهها برگزار می شود تجربه بسیار موفق و ارزشمندی است که استعدادهای شاخص دانشجویی را کشف و ارتقا می بخشد.

جباری تصریح کرد: این جریان اثربخش فرهنگی اگر استمرار یابد و روی موضوعات اساسی واجد اولویت باشد و این موضوعات با نیازهای کشور و انتظارات دانشجویان هماهنگ گردد همانند موج های نیرومندی است که می تواند به جریانهای قوی فرهنگی واجتماعی کشور تبدیل شود و گفتمان های رایج در فضاهای علمی و آموزشی را با ادب و منطق و اخلاق عجین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظرات دانشجویی استعدادهای شاخص دانشجویی را کشف و ارتقا می بخشد

مناظرات دانشجویی استعدادهای شاخص دانشجویی را کشف و ارتقا می بخشد