مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 17:562016-05-25ورزشي

دستگاه های اجرایی به تخصیص یک درصد اعتبارات به حوزه ورزش عمل کنند


مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان خواستار تخصیص یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی این استان به حوزه ورزش و جوانان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیر بینایی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان و شورای ورزش این استان که با حضور استاندار و دیگر اعضای این شورا در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه با وجود ابلاغ این دستورالعمل به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، کمتر توجهی به این مهم شده است.

وی با بیان اینکه تخصیص این یک درصد مشکلات حوزه ورزش را مرتفع می کند، افزود: براساس قوانین دستگاه های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات سالانه دستگاه خود را به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تخصیص دهند.

مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ادامه داد: اگر این اعتبارات تخصیص بیابد شاهد ایجاد زیرساخت های لازم برای ورزش جوانان در یک بازه زمانی چند ساله خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان سمنان، اضافه کرد: استان سمنان از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی برخوردار است.

بینایی خواستار توجه بیشتر دستگاه های اجرایی به ورزش همگانی شد و از طراحی و راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی این استان خبر داد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی به تخصیص یک درصد اعتبارات به حوزه ورزش عمل کنند

دستگاه های اجرایی به تخصیص یک درصد اعتبارات به حوزه ورزش عمل کنند