مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 16:212016-05-25سياسي

534 مقاله به دبیرخانه کنگره فارماکولوژی در شهرکرد ارسال شد


دبیر سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی شهرکرد گفت: 534 مقاله به دبیرخانه کنگره فارماکولوژی ارسال که از این مجموع 243 مقاله پذیرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید امینیان ظهر امروز در سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی واقع در دانشگاه شهرکرد با اشاره به تشکیل انجمن تخصصی علوم دارویی فارماکولوژی و سم شناسی اظهار داشت: نخستین جلسه انجمن تخصصی علوم دارویی فارماکولوژی و سم شناسی در شهرکرد برگزار و اعضای هیئت رییسه نیز انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری کنگره افزود: تبادل اطلاعات و دانش در صنعت تولید داروهای دامی و فارماکولوژی دامپزشکی با سایر دانشمندان در سطح بین الملل از اهداف برگزاری این کنگره است.

دبیر سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی شهرکرد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با نمایندگان سایر کشورها در این کنگره بیان کرد: در راستای آشنایی محققان با یافته های علمی جدید در سطح دنیا تفاهم نامه هایی با نمایندگان کشورهای استرالیا، آلمان و ایتالیا منعقد می شود.

امینیان با اشاره به برنامه های در حاشیه کنگره خاطرنشان کرد: 4 کارگاه آموزشی تخصصی در زمینه کشت سلولی و گیاهان دارویی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی از امروز 5 خردادماه تا 7 خردادماه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

534 مقاله به دبیرخانه کنگره فارماکولوژی در شهرکرد ارسال شد

534 مقاله به دبیرخانه کنگره فارماکولوژی در شهرکرد ارسال شد