مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 16:062016-05-25سياسي

اعضای باند حفاری غیر مجاز در شازند دستگیر شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی از دستگیری یک باند حفاری غیر مجاز در یکی از تپه های تاریخی شهرستان شازند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان مرکزی، سید محمد حسینی با اشاره به دستگیری باند حفاری غیرمجاز در شازند اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از آثار و ابنیه تاریخی استان و مبارزه با جرائم عرصه میراث فرهنگی، بنابر اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت حفاران غیرمجاز به قصد تحصیل گنج برروی تپه های تاریخی از توابع شهر آستانه شهرستان شازند، نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بلافاصله پس از هماهنگی های لازم، موضوع شناسایی و دستگیری حفاران غیرمجاز را در دستور کاری خود قراردادند.

وی افزود: پس از چند مرحله گشت و شناسایی و تحقیقات محلی و استفاده از منابع و مخبران محلی با تجهیزات لازم نظامی به همراه شش نفر از نیروهای اطلاعات عملیات این یگان به روستای فوق الذکر عزیمت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی تصریح کرد: نیروهای اطلاعات امنیت یگان پس از پیاده روی های زیاد و گشت زنی نزدیک تپه مورد نظر و بعد از شناسایی تعداد افراد فعال در حفاری و درگیری با آنها موفق به دستگیری چهار نفر از آنان شدند که بلافاصله افراد دستگیر شده و اموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند حفاری غیر مجاز در شازند دستگیر شد

اعضای باند حفاری غیر مجاز در شازند دستگیر شد