مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 14:202016-05-25حوادث

انشعابات آب و برق منازل توزیع کننده مواد مخدر قطع می شود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: برابر هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی منازلی که ساکنین آنان اقدام به توزیع مواد مخدر کنند پلمپ و انشعابات برق و آب آنان نیز قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان سرهنگ احمد اسکینی ادامه داد: به منظور ارتقای سطح امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرایم مرتبط با توزیع و مصرف مواد مخدر و روان گردان ها که از جمله مطالبات شهروندان هستند برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در سال جاری افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم طرح برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش میزان دسترسی مواد است که در این خصوص برنامه های لازم تدوین و هماهنگی هایی نیز با مراجع مرتبط در این امر صورت گرفته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس این هماهنگی ها و برابر ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر و با هماهنگی مراجع قضایی شهرستان زاهدان در راستای اقدام به حقوق عامه و پیشگیری از توزیع این مواد خانمان سوز، منازلی که ساکنین آن در زاهدان اقدام به توزیع مواد مخدر کنند پلمپ و به مدت شش ماه نیز انشعابات آب و برق این منازل قطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات آب و برق منازل توزیع کننده مواد مخدر قطع می شود

انشعابات آب و برق منازل توزیع کننده مواد مخدر قطع می شود