مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 14:102016-05-25بين الملل

آغاز عملیات "جزیره الخالدیه" در الانبار/پیشروی نیروهای عراقی در جنوب فلوجه


فرمانده عملیات الانبار امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که عملیات امنیتی برای آزادسازی جزیره الخالدیه آغاز شده است و نیروهای عراقی نیز پیشروی هایی از جنوب فلوجه داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سومریه نیوز، سرلشکر ستاد اسماعیل المحلاوی، فرمانده عملیات الانبار اعلام کرد که لشکر دهم صبح امروز عملیات نظامی را برای آزادسازی مناطق و روستاهای جزیره الخالدیه (23 کیلومتری شرق رمادی) آغاز کرده و سپس به پل ژاپنی رسیدند که در آنجا به لشکر 14 ارتش در شمال فلوجه پیوستند.

المحلاوی عنوان داشت که این عملیات با مشارکت نیروهای عشایر و جنگنده های ائتلاف و نیروی هوایی ارتش و توپخانه ها و تانک ها صورت گرفت.

همزمان، احمد الدلیمی از مسئولان فرماندهی عملیات الانبار درخصوص این عملیات گفت که عملیات آزادسازی جزیره الخالدیه از سه محور خواهد بود که عبارت از منطقه البوبالی، پل ژاپنی و رود فرات هستند که لشکر هشتم رهبری این عملیات را برعهده دارد و به پیشروی خود به سمت جنوب فلوجه ادامه خواهد داد.

وی گفت که هدف اصلی از آزادسازی این جزیره قطع کردن امدادرسانی ها به داعش و دادن این امکان به گروه های نظامی برای یورش به این شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات "جزیره الخالدیه" در الانبار/پیشروی نیروهای عراقی در جنوب فلوجه

آغاز عملیات "جزیره الخالدیه" در الانبار/پیشروی نیروهای عراقی در جنوب فلوجه