مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 12:252016-05-25سياسي

پذیرایی از 1 میلیون زائر در مراسم ارتحال امام (ره)


دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) از آمادگی این ستاد برای پذیرایی از یک میلیون زائر در بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، محمد علی انصاری در نشست خبری با اشاره به پیش بینی حضور بیش از یک میلیون زائر از سراسر کشور در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی گفت: مراسم امسال با سخنرانی مقام معظم رهبری از ساعت 9 تا 11 در حرم مطهر امام راحل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ورودی های حرم از ساعت 5.

30 صبح پذیرای زائران است گفت: امسال سه کمیته فرهنگی ، اجرایی و امنیتی با برنامه های متنوع پذیرای زائران حرم مطهر امام هستند.

انصاری با بیان اینکه در روز 14 خرداد ، 400 دستگاه اتوبوس از 70 میدان اصلی تهران و شرکت مترو نیز رایگان به انتقال مردم به حرم مطهر مبادرت می کنند گفت:پس از پایان مراسم ، برنامه انتقال علاقه مندان به حضور در مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران نیز در دستور کار ستاد است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی با تاکید بر اینکه مراسم امسال با شکوه تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد گفت: نخستین بار 70 درصد از زائران ، جوانان هستند که برای اولین بار در این مراسم شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از 1 میلیون زائر در مراسم ارتحال امام (ره)

پذیرایی از 1 میلیون زائر در مراسم ارتحال امام (ره)