مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 12:112016-05-25سياسي

8000 زائر مرقد امام(ره) 12 خرداد از بوشهر راهی تهران می شود


مسئول قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) 8 هزار زائر از استان بوشهر 12 خرداد راهی تهران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نشست هماهنگی قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرظهر امروز در خصوص اعزام کاروان های مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این نشست که مسئولان ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل در نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و پلیس راهور استان بوشهر حضور داشتند آخرین تمهیدات و برنامه ریزی ها برای اعزام زائران استان به مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئول قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این نشست بر رعایت مسائل ایمنی و اقدامات تامینی تاکید کرد و افزود: همه مسئولان و دست اندرکاران باید نسبت به رعایت قوانین و دستورالعمل های جاری برای تامین امنیت زائران در عرصه های مختلف در طول مسیر رفت و برگشت از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

سرهنگ حمید خرمدل افزود: جلسات متعددی در سطح کشور و استان با مسئولان ستاد پشتیبانی اعزام کاروان های مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل برای تامین امنیت، ترابری، تغذیه، اسکان و انجام برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 زائر مرقد امام(ره) 12 خرداد از بوشهر راهی تهران می شود

8000 زائر مرقد امام(ره) 12 خرداد از بوشهر راهی تهران می شود