مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 11:052016-05-25فرهنگي

جایگاه جشنواره امام رضا (ع) را به درستی بشناسیم


معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کارگروه هنری چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خواستار توجه جدی به جایگاه هنری این جشنواره ارزشمند با هدف شناسایی استعدادهای هنرمندان جوان شد.

- علی مرادخانی - معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی - که در کارگروه هنری چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) حضور یافته بود، اظهار کرد: دولت توجه خاصی نسبت به موضوع هنر دارد و به همین دلیل موافقت شده تا بودجه معاونت هنری که بسیار کم بوده، در سال 95 افزایش قابل ملاحضه ای داشته باشد.

او با اشاره به این که ما باید جایگاه جشنواره امام رضا (ع) را به خوبی بشناسیم، زیرا نگاه و نگرش ما به این جشنواره مربوط به مسائل عقیدتی است.

به همین دلیل انتظار از این جشنواره بسیار بالاست، گفت: ما باید عموم مردم، بخصوص جوانان و نوجوانان کشور را در این جشنواره درگیر کنیم، زیرا استعدادهای خوبی در هنر ایران داریم که باید به کمک این جشنواره ها، استعدادها را کشف و پرورش دهیم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از فعالیت های انجام شده، افزود: بیش از 700 اثر به جشنواره رضوی راه یافته که باید با دقت بررسی و بهترین آن ها انتخاب و معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه جشنواره امام رضا (ع) را به درستی بشناسیم

جایگاه جشنواره امام رضا (ع) را به درستی بشناسیم