مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 10:262016-05-25اقتصادي

فرماندار مهاباد تاکید کرد اهتمام جدی دستگاه های خدمات رسان در مسکن مهر مهاباد


فرماندار مهاباد خواستار اهتمام جدی دستگاه های خدمات رسان در مسکن مهر مهاباد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مهاباد جعفر کتانی صبح امروز در جلسه بررسی و رفع مشکلات مسکن مهر شهرستان مهاباد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می شود مسکن مهر شهرستان مهاباد امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تازمانی که مسکن مهر به اتمام نرسد و تحویل متقاضیان نشود این پروژه در مهاباد اجرایی خواهد شد، تحویل مساکن مهر این شهرستان را در کوتاه ترین زمان ممکن خواستار شد.

فرماندار مهاباد تحویل مساکن مهر به متقاضیان را منوط به اتمام کامل این واحدها عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه مشکلات مسکن مهر این شهرستان احصاء و در تلاش برای رفع این مشکلات هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه در زمینه مسکن مهر تحت هیچ شرایطی کوتاهی جایز نیست، اعلام کرد: دولت در این خصوص وارد کار شده و با آن دسته از تعاونی هایی که در مراحل مختلف کار تخلف می کنند، برخورد می کند.

کتانی ایجاد زیرساختهای مورد نیاز در مسکن مهر را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: ایجاد زیرساختهای مورد نیاز و امکانات رفاهی در کنار مسکن مهر ضروری بوده و لازم است شرکتهای خدمات رسان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مهاباد تاکید کرد اهتمام جدی دستگاه های خدمات رسان در مسکن مهر مهاباد

فرماندار مهاباد تاکید کرد اهتمام جدی دستگاه های خدمات رسان در مسکن مهر مهاباد