مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 10:252016-05-25سياسي

سه قنات اصفهان ثبت جهانی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: سرعت مرمت عالی قاپو و گنبد مسجد امام (ره) شاید کند و مورد قبول نباشد، اما کارهای انجام شده عظیم و به شکل معنا داری پیش رونده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، فریدون الهیاری شامگاه سه شنبه در مراسم هفته میراث فرهنگی و روز موزه در عمارت چهلستون، با اشاره به اینکه میراث فرهنگی پشتوانه گذشته یک کشور است، اظهار کرد: میراث فرهنگی سند هویتی ما است و میراث این کشور شناسنامه فرهنگ ایران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی ارزشمند هستند و عمیق شدن در آن ها ظرفیت های عظیم اقتصادی کشور را نمایش می دهد، ادامه داد: میراث فرهنگی سرمایه های مردم یک مملکت محسوب می شود که حفظ و حراست از آ ن ها وظیفه است و اگر از میراث فرهنگی صحبت می شود فقط و فقط صحبت از سازمان میراث نیست بلکه همه ارگان ها و مردم باید خود را سهیم بدانند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: ارگان ها و دستگاه های این استان باید به میدان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ورود پیدا کنند و ظرفیت های عظیم بالقوه را بالفعل کنند.

الهیاری ادامه داد: میراث فرهنگی نفایس ملی و ارزشمند کشور هستند که تحت نظارت میراث و متصدی آن ها میراث فرهنگی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه قنات اصفهان ثبت جهانی می شود

سه قنات اصفهان ثبت جهانی می شود