مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 10:212016-05-25دانش

تشریح عملکرد پارک فناوری پردیس/ حضور 150 شرکت در این پارک


مدیر مرکز رشد پارک فناوری پردیس به تشریح عملکرد این پارک پرداخت و گفت: بیش از 150 شرکت در حوزه های مختلف در دو فاز پارک فناوری پردیس مستقر هستند؛ - فاز اول 20 هکتاری و فاز دوم 18 هکتار می باشد و افق توسعه ای برای این پارک 1000 هکتار دیده شده است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید سیدعلی هزاوه، مدیر مرکز رشد پارک فناوری پردیس در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره عملکرد پارک فناوری پردیس گفت: پارک فناوری پردیس از سال 80 کار خود را شروع کرد و این پارک، محلی برای شرکت های در حوزه فناوری است و شرکت ها می توانند در آن عضو شوند و این عضویت به صورت استقرار شرکت ها در پارک است.

وی افزود: بیش از 150 شرکت در حوزه های مختلف در پارک فناوری پردیس مستقر هستند؛ این پارک دارای دو فاز است که فاز اول آن 20 هکتاری است و فاز دوم آن 18 هکتار می باشد که افق توسعه ای برای این پارک 1000 هکتار دیده شده است و حتی فاز سوم و چهارم نیز برای آن تعریف شده است.

مدیر مرکز رشد پارک فناوری پردیس به تشریح انواع شرکت ها در پارک فناوری پردیس پرداخت و گفت: سه نوع شرکت در این پارک مستقر است که شرکت های نوپا شرکت هایی هستند در ابتدای راه قرار دارند و در مرکز رشد مستقر شدند و بحث های حمایتی از آنها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد پارک فناوری پردیس/ حضور 150 شرکت در این پارک

تشریح عملکرد پارک فناوری پردیس/ حضور 150 شرکت در این پارک