مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 09:312016-05-25پزشكي

صبح امروز انجام شد آغاز همایش اورژانس های بیمارستانی سراسر کشور در ساری


همایش دو روزه اورژانس‎های بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در ساری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، صبح امروز همایش تخصصی اورژانس های کشور با حضور پزشکان، پرستاران و پرسنل اورژانس های بیمارستانی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دانشگاه پیامبر اعظم(ص) آغاز شد.

در این همایش دو روزه که دارای دو کارگاه احیا و مدیریت زخم است، پنل های مختلف ازجمله احیا، مدیریت اورژانسی، کاهش هوشیاری و اطفال و انواع تروما با حضور اساتید دانشگاهی ارائه می‎شود.

محورهای این همایش نیز در بخش های احیا، اورژانس‎های تروما، مدیریت اورژانس، اورژانس های بیماری های داخلی و کودکان، مدیریت حوادث غیرمترقبه و مراقبت بیمارستانی از اورژانس های محیطی است.

در حاشیه همایش، پوسترهایی نیز در زمینه های یادشده توسط کارشناسان بخش اورژانس های بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی مازندران به مرحله ارائه پوستر رسیده اند، در معرض دید شرکت کنندگان قرار می‎گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حال حاضر پنل و کارگاه احیا با حضور کارشناسان و اساتید اورژانس‎های بیمارستانی در حال ارائه است، همایش دو روزه از امروز تا هفتم خردادماه جاری برگزار بوده و مراسم افتتاحیه نیز صبح فردا با حضور قاسم جان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز انجام شد آغاز همایش اورژانس های بیمارستانی سراسر کشور در ساری

صبح امروز انجام شد آغاز همایش اورژانس های بیمارستانی سراسر کشور در ساری