مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 08:352016-05-25اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید در البرز، تهران، قم، سمنان و شمال اصفهان


کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در پنج استان البرز، تهران، قم، سمنان و شمال اصفهان خبر داد.

- خانم فریبا گودرزی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "گفت: دریای خزر و نواحی شرقی خلیج فارس نیز در این مدت مواج خواهد شد.

وی با تشریح شرایط جوی کشور طی سه روز آینده اعلام کرد: امروز با ورود سامانه بارشی به کشور شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر برای امشب همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی بوده که از اواخر وقت امشب و روز چهارشنبه نیز با شمالی شدن جریانات در سواحل، کل سواحل خزر و دامنه های البرز و شمال شرق برای فردا دارای رگبار باران، گاهی رعد وبرق و وزش بادهای شدید موقتی خواهد بود.

گودرزی ، دریای خزر را برای فردا مواج اعلام کرد و گفت: روز چهارشنبه شدت بارش ها در استان های خراسان شمالی، گلستان و بخش های شرقی مازندران پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی اوایل روز پنج شنبه از کشور خارج می شود گفت: برای امروز با افزایش سرعت وزش باد در عراق شرایط برای تشکیل توده گرد وخاک و انتقال آن به مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور نیز فراهم خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی بخش های شرقی خلیج فارس را نیز مواج اعلام کرد و افزود: از بعدازظهر روز چهارشنبه وزش باد به نسبت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید در البرز، تهران، قم، سمنان و شمال اصفهان

پیش بینی وزش باد شدید در البرز، تهران، قم، سمنان و شمال اصفهان