مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 08:262016-05-25سياسي

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی: غرب از ظرفیت های فراوان محروم است


نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: غرب نسبت به ایران از ظرفیت ها و ویژگی های بسیاری محروم است به همین علت غرب و ایران با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی صبح امروز در دیدار با مهدی چمران و جمعی از اعضای شورای عالی استان های کشور که در مؤسسه آل بیت(ع) انجام شد، با بیان اینکه اقدامات گروهی نتایج مثبت را به دنبال دارد، اظهار کرد: شورا باید در ابتدای انقلاب اسلامی آغاز به کار می کرد؛ در جامعه اسلامی به شیوه مطلوب نسبت به اقدامات گروهی توجه نمی شود.

وی به برخی از ظرفیت های موجود در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: غرب نسبت به ایران از ظرفیت ها و ویژگی های بسیاری محروم است، به همین علت غرب و ایران با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران با تاکید بر اینکه نخبگان ایرانی در جوامع مختلف علمی حضور پرشوری دارند، عنوان کرد: ایران اسلامی می تواند بسترهای تربیت شخصیت های برجسته بین المللی را فراهم کند.

وی از جایگاه کنونی نظام اسلامی در منطقه یاد کرد و با بیان اینکه وجود اختلاف نظر در میان اقشار مختلف جامعه طبیعی است، مطرح کرد: اختلاف نظر درگیری نیست اما برداشت های نادرستی از اختلاف نظر می شود در صورتیکه با وجود این دیدگاه نیز می توان در جامعه اسلامی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی: غرب از ظرفیت های فراوان محروم است

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی: غرب از ظرفیت های فراوان محروم است