مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 08:052016-05-25حوادث

بازنگری شناسنامه ایمنی و خطرپذیری محلات تهران


قائم مقام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران ضمن تشریح شایع ترین مخاطرات طبیعی که پایتخت را تهدید می کنند از توسعه سازمانه هشدار سیل و زلزله خبر داد.

- عباس استاد تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تهران جزو شهرهایی است که در معرض مخاطرات طبیعی قرار دارد، گفت: در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مطالعاتی برای تهیه شناسنامه ایمنی و خطرپذیری محلات انجام شده و این شناسنامه ها نیز تهیه شده است که به زودی نسخه نهایی و بازنگری شده آن نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیل، زمین لرزه، رانش زمین و فرونشست زمین جزو مخاطراتی هستند که بیشترین تهدید را برای تهران دارند، اظهارکرد: در برنامه ریزی ها باید میزان مقاومت و تاب آوری شهر در برابر تمامی مخاطرات به ویژه موارد گفته شده افزایش یابد.

قائم مقام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران درباره اقدامات انجام شده در این زمینه نیز به ایسنا گفت: سامانه هشدار سیل و زلزله امسال آغاز به کار کرده و گرچه به شکل پایلوت اجرایی شده اما در صورت تامین اعتبارات تا پایان امسال توسعه پیدا خواهد کرد.

تقی زاده درباره فعالیت این سامانه ها نیز گفت: سامانه هشدار زمین لرزه این قابلیت را دارد که هنگام وقوع زمین لرزه جریان گاز و آب و برق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری شناسنامه ایمنی و خطرپذیری محلات تهران

بازنگری شناسنامه ایمنی و خطرپذیری محلات تهران