مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 08:052016-05-25اجتماعي

کمبود 200 نفر نیروی بهداشت در مدارس مازندران


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: با وجود فعالیت 199 مراقب و 155 پزشک با کسری 200 نفر در حوزه بهداشت مدارس مازندران مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، سید علی ساداتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در سطح مدارس استان فعالیت های فرهنگی رخ داده و تمام فعالیت ها بر محور خودمراقبتی و ارتباط موثر با دانش آموزان شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه آموزش سال جاری کلاس های آموزشی مهارت زندگی و فرزندپروری برگزار شده است، افزود: واحد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ارتباط با دو موضوع بهداشت و سلامت برنامه های مهمی در دست اجرا دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان مازندران از اجرای طرح سلامت در مدارس روستایی توسط به ورزان و در مدارس شهری توسط پزشکان در استان خبر داد و یکی از مباحث سلامت را صبحانه سالم برای دانش آموزان و آموزش بهداشت یاران در مدارس عنوان کرد و گفت: در مدارس"برخوردار" در سطح شهر و روستا معاینه دانش آموزان انجام می شود.

ساداتی از وجود بیش از 4000 مدرسه در استان خبر داد و گفت: در استان مازندران 9000 کارشناس مستقل بهداشتی و سلامت مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 200 نفر نیروی بهداشت در مدارس مازندران

کمبود 200 نفر نیروی بهداشت در مدارس مازندران