مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 04:362016-05-25اقتصادي

700 تن سبزی از اراضی خراسان جنوبی برداشت شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان طبس بیشترین میزان کشت سیر و سبزی را در استان دارد، گفت: می شود امسال 700 تن سبزی در خراسان جنوبی برداشت شود.

- هاشم ولی پور مطلق در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: برداشت سیر در خراسان جنوبی از سطح زیر کشت 92 هکتار آغاز شد.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح زیرکشت و مقدار برداشت محصول سیر در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان طبس است، افزود: برداشت سیر در خراسان جنوبی تا پایان خردادماه ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود امسال 842 تن سیر در خراسان جنوبی برداشت شود و امسال به دلیل تشدید آثار خشکسالی و کاهش سطح آب منابع موجود برداشت این محصول کاهش دارد.

ولی پور مطلق با اشاره به برداشت سبزی افزود: در شهرستان طبس 460 نفر در تولید سبزی مشغول هستند و بالغ بر 11 نوع سبزی در این شهرستان کشت می شود.

وی با بیان اینکه فصل برداشت سبزی در شهرستان طبس در فصل پاییز و بهار است، اظهار داشت: امسال 700 تن سبزی در خراسان جنوبی برداشت شد که عمده محصول سبزی استان به صورت یکپارچه و مزروعی کشت و در شهرستان طبس تولید می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ارزش تولیدات امسال که از اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت برداشت شد، 700 میلیون تومان بود و امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 تن سبزی از اراضی خراسان جنوبی برداشت شد

700 تن سبزی از اراضی خراسان جنوبی برداشت شد