مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 04:262016-05-25اجتماعي

مدارس مروج سلامت در استان کرمانشاه افزایش می یابند


مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت استان کرمانشاه گفت: مدارس مروج سلامت در شهرستان های تابعه استان کرمانشاه افزایش می یابند.

- مهوش کر می در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه" با بیان اینکه 635 مدرسه مروج سلامت در سطح استان وجود دارد اظهار داشت: 49 مدرسه مروج سلامت در مهرماه سال تحصیلی آینده به مجموع مدارس مروج سلامت موجود اضافه می شوند.

مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به وجود 14 روستای سالم در شهرستان های این استان افزود: مدارس مقاطع مختلف در روستاهای سالم نیز از ابتدای سال تحصیلی آینده به مدارس مروج سلامت اضافه می شوند.

کر می با بیان اینکه مدارس مروج سلامت الگو مناسبی برای سایر مدارس هستند عنوان کرد: در برنامه مدارس مروج سلامت بر اساس شاخص های در نظر گرفته شده مدارس ارزیابی شده و از نظر جنبه های مختلف سلامت و بهداشت مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اجرای برنامه مروج سلامت در مدارس مقاطع مختلف اظهار کرد: از مجموع کل مدارس مروج سلامت 70 مدرسه تمامی شاخص های برنامه مروج سلامت را کسب کرده که در ارزیابی های بهداشت و سلامت دارای پنج ستاره هستند و در آینده این تعداد افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مروج سلامت در استان کرمانشاه افزایش می یابند

مدارس مروج سلامت در استان کرمانشاه افزایش می یابند